2. Therapeut

Onze krachten bundelen

Onze vereniging wil de krachten bundelen, het veelzijdige en prachtige ambacht shiatsu uitdragen en een eensgezind gezicht geven aan wat shiatsu is en kan betekenen voor cliënten.

Spreekt dit je aan, wil je deel zijn van de groeiende positie van shiatsu in de maatschappij, word dan lid!

Wil je studielid worden?

Vanaf het 2e jaar van je opleiding kan je al studielid worden.

>> Studielid worden

Studielidmaatschap

Vanaf je 2de studiejaar kun je bij ons studielid worden.
Als je in het kader van je studie ook klanten wilt behandelen, dan word je behandelend studielid.
Bij een behandelend studielidmaatschap dien je een BA/RB verzekering af te sluiten.
Wij melden je ook (kosteloos) aan bij geschillen-instantie SCAG voor de wet Wkkgz.
Ook gaan we er dan vanuit dat je een aangepaste prijs vraagt voor je behandelingen, zeker lager dan een geregistreerd therapeut vraagt.

Studielid: € 50  p/jaar
Behandelend studielid: € 82 p/jaar (inclusief gratis Wkkgz aansluiting bij geschillen-instantie SCAG).
Contributie wordt per automatische incasso geint (€5,00 toeslag bij factuur betaling)
Een BA verzekering (niet inbegrepen), bij de firma Balens kost deze verzekering voor studieleden € 49,00 p/j

>> Word nu studielid

Aanmeld procedures